Bedrijfsfeest-Bedrijfsuitje.nl

 Bedrijfsfeesten
 Beachevent
 Dinnershows
 Feestzalen
 Groepsaccommodaties
 Hotels
 Landgoederen
 Partycentra
 Partyschepen
 Restaurants
 Themafeesten

Bedrijfsfeest Personeelsfeest Eventlocatie

Bedrijfsfeest

Thema bedrijfsfeest in ‘ Gasterij de Klaveet Achterveld ’ (Gelderland / Utrecht) - te boeken vanaf 4 personen


Party Planners Achterveld is gespecialiseerd in all inclusive thema bedrijfsfeesten van 4 tot 2000 personen.

De all-inclusive themafeesten van Party Planners zijn te reserveren als aanschuiffeest, voor kleine gezelschappen, in
uitgaansgelegenheid Gasterij de Klaveet in Achterveld, nabij Amersfoort en in Partycentrum 't Maoske in De Moer, nabij Tilburg.
Hierbij voegen we meerdere gezelschappen samen.

- Piratenfeest ’t ruime sop (spektakel show)
- Kansloos skihutfeest (Tiroler après ski feest)
- Helemaal Holland quiz (teambuilding)
- Diner- en showcafé van John en Gré, m.m.v. de Talento’s
- Variété in de sleurhut van John en Gré (Proud to be fout)
- Oostenrijks gelach (Tiroler apres-ski party)
- Bejaardenhuis op stelten (Bonte avond in huize Pruimtabak)
- In ‘t zotte zeemanscafé de ‘Brulboei’ (Inhaken en meezingen)
- Het foute semi-Seventies feest (Reünie van de zesde klas)
- Seventies Revival (Zeventiger jaren dancing met verlichte dansvloer)
- Love to dance …… jaren 80 / 90 (Lekkere dansavond)
- De Franse kluivenparade (Bourgondisch genieten)
- Mafiose moord avond (Heeft u een alibi?)
- Remember Woodstock (Love, Peace and Happiness)
- Tante Annie’s Dutch en Disco show (Het (h)eerlijkste verjaardagsfeest)
- It’s Christmas Time met tante Annie.
- Het 18de eeuws koningsmaal (Wie beraadt de aanslag op de koning?)
- Herberg Verhagen (Uitermate geschikt voor de jubilaris)
- Bourgondisch Bachanaal
- De avond van de gekken (Iemand in het zonnetje zetten?)
- Boomstammen BBQ show (Voor de aspirant bouwvakker)
- The Dinner Game Show (Teambuilding)
- Hypnoseshow
- Kerstdiner van John en Gré (Een onvervalst kerstfeest)
- Sfeerdiners, sfeerfeesten (Budgetfeesten)
- Theaterdiners en dinnershows


Te boeken als bedrijfsuitje, personeelsfeest, PV feest, feest voor uw teamuitstapje of zomaar een gezellig avondje uit.

Alle feesten zijn inclusief onbeperkt buffetten, consumpties en professioneel entertainment.

De entertainmentpakketten en spelshows zijn ook te reserveren op de locatie van uw keuze.

U verzorgt zelf het horeca-arrangement, wij het avondvullende entertainment in de vorm van een compleet themafeest of spelshow.

De agenda, recensies van de vele gasten welke u zijn voorgegaan en sfeerimpressies vindt u op de website:

http://www.party-planners.nl

 


Gasterij De Klaveet thema-avonden

Gasterij De Klaveet

 

 

Flora party & event - Boskoop (Zuid-Holland)


Bruiloften, huwelijksjubilea, verjaardagen, personeelsfeesten, vergaderingen, productpresentaties, recepties, diners, buffetten, noemt u maar op; voor al deze gelegenheden is Flora party & event uw partner! Wij heten u daarom ook van harte welkom op onze nieuwe locatie aan de Parklaan in Boskoop.

In het in 2010 stijlvol gerenoveerde jaren ’30 pand bieden wij legio mogelijkheden. Zeven dagen per week heeft u de mogelijkheid om onze zalen te reserveren voor zowel uw particuliere feest als zakelijke evenement. Flora Boskoop beschikt over diverse zalen die tevens te combineren zijn. Groepen vanaf 20 personen tot 700 personen zijn bij ons van harte welkom.

Heeft u vragen of wilt u langs komen voor een vrijblijvend gesprek dan kunt u contact met ons opnemen. Wij bespreken graag uw wensen en informeren u waar nodig. Wij staan voor u klaar!

www.floraboskoop.nl
 


Flora party & event

 

 

Landgoed de Biestheuvel - Hoogeloon (Noord-Brabant)


Landgoed de Biestheuvel biedt vele mogelijkheden voor een geslaagd en gezellig bedrijfsuitje! We verzorgen verschillende outdooractiviteiten zoals paintballen, boogschieten, vlot bouwen en klompengolf maar ook Solex rijden, een DAF-tocht of zelfs Quadrijden en het uitdagende Powerturn rijden! Mocht u het wat rustiger aan willen doen, er worden ook workshops gegeven zoals bijvoorbeeld Salsa dansen, drummen of “The Cooking Adventure”. Landgoed de Biestheuvel heeft vier feestzalen tot haar beschikking waar uw personeelsfeest op een fantastische manier gevierd kan worden, zonder zaalhuur! De ruimtes zijn verschillend van afmeting en hebben elk hun eigen karakteristieke sfeer. U kunt tijdens de diverse onderdelen van het feest van locatie wisselen, waardoor verschillende accenten gelegd kunnen worden. De zalen kunnen uiteraard ook ingericht worden naar eigen wens. Ook is het mogelijk verschillende vormen van entertainment in te huren, bijvoorbeeld in de vorm van een DJ.

Dit alles is mogelijk in combinatie met overnachting in een van onze vijfsterren groepsaccommodaties. Deze 9 groepsverblijven zijn gelegen op het unieke Landgoed achter de Hoeve en bieden plaats aan 12 tot 43 mensen, met een totale capaciteit van 245 personen en deze vakantiehuizen zijn zowel gezamenlijk als afzonderlijk te huur. Wij bieden u maaltijdverzorging, maar het is ook mogelijk om voor zelfverzorging te kiezen.

Landgoed de Biestheuvel is gelegen op een uniek landgoed in de Brabantse Kempen, een streek in het Zuidoosten van Nederland.
Deze regio strekt zich uit van Eindhoven tot Tilburg tot aan de Belgische grens. Met een optimale mix van een ongedwongen sfeer, flexibiliteit en vooral persoonlijke aandacht van onze werknemers zijn wij in staat u een onvergetelijk verblijf te bieden

Wij hopen u graag binnenkort persoonlijk te mogen begroeten!

Landgoed de Biestheuvel
Hoogcasteren 25
5528 NP Hoogeloon
T 0497 591257
F 0497 592145
E info@biestheuvel.nl

I www.biestheuvel.nl
 


Landgoed de Biestheuvel

Landgoed de Biestheuvel

 

 

AbOriginal  TeamEvents - Wassenaar (Zuid-Holland)


Party Down Under

In Australië houdt men ervan om exotisch te eten en bruisend te feesten.
Combineer deze Party Down Under met het ‘no-worries’-gevoel en je begrijpt waarom niemand naar huis wil.

Een kangoeroe haalt de mensen naar de dansvloer. Onze DJ weet het publiek op te zwepen met verschillende stijlen muziek.
Chill op de ligbedden onder de tropische palmen, aan een van de gezellige bars of in een hoekje bij de open haard. Kijk uit voor slangen en opdringerige kangoeroes.

Als achtergrond voor de swingende en loungende mensen vertonen een of meer projectieschermen sfeerbeelden van Australië. Flitsen van het eventuele dagprogramma zijn ertussen gemixt.

Australisch entertainment van uw keuze, doorspekt de avond met verrassende elementen. Kies uit een gevarieerd aanbod en kleedt zelf je party verder aan. Laat je steeds weer verrassen.
No worries mate!

Dagje Oz?
Maak je eigen Australië belevenis met originele teambuildingsactiviteiten. Variërend van een ludiek intermezzo tot een unieke en verrassende dag. Hoe ziet jouw dag Down Under eruit?

Een originele stemmingmaker, óók voor gemêleerde groepen.  Elkaar op een ontspannen manier ontmoeten in de ongedwongen laid-back Australische sfeer. This is Down Under, mate!

Groepsgrootte: vanaf 35 personen.
Locaties: Party Down Under, Aussie Bush Hunt, OzziePot en Bush Bites op 12 schitterende locaties in de Randstad.
Urban Walkabout in iedere grote stad. Doe de Didgeridoo en AboArt ActionPainting op iedere locatie.
Tijdsduur: vanaf 3 uur. Breidt de Australië beleving uit tot 14 uur
Vergaderbreaks: op iedere locatie, tijdsduur vanaf 30 minuten.
Vegetariërs en speciale diëten? Beide kookavonturen, buffet en BBQ zijn geschikt.
Prijsindicatie:
afhankelijk van tijdsduur, locatie en aantal deelnemers. Just ask!

Contact:
AbOriginal TeamEvents
Vinkenburglaan 31
2241 WK Wassenaar
Tel: 070 - 362 69 84
E-mail: info@aboriginal-te.nl

URL: www.aboriginal-te.nl
 


AbOriginal TeamEvents


AbOriginal TeamEvents Party Down Under

 

 

2B-Home Party & Business Centre - Zoetermeer (Zuid-Holland)


Voor al uw Events!

De perfecte locatie voor uw bedrijfsfeest is 2B-Home Party & Business Centre Zoetermeer.Voor alle soorten bedrijfsfeestjes in Zoetermeer kunt u terecht bij 2B-Home. 2B-Home beschikt over 5 sfeervolle zalen uitgerust met airconditioning.
Oftewel de perfecte locatie in Zoetermeer voor uw
                                                                            • Jaarlijkse bedrijfsfeest
                                                                            • Een jubileum
                                                                            • Teambuilding
                                                                            • Nieuwjaars borrel
                                                                            • of een afscheidsfeestje?

Decoratie en personeel
Binnen no- time zijn de zalen van 2B-Home Party Centre Zoetermeer aangekleed in de sfeer van uw themafeest: “black en white”, “back to the sixties”, “romantische Spaanse avonden”, “Italiaanse sferen”. Hierbij verzorgen wij uiteraard voor thema gerelateerde muziek, personeel in de juiste kleding (croupiers of disco girls) en kunnen wij ook diverse maffe typetjes verzorgen die als verrassing u gasten vermaken. Wat dacht u bijvoorbeeld van “Discolicious” die u gasten een nooit meer te vergeten dansworkshop geeft? Of een oude franse clochard (zwerver) die pardoes tussen de gasten in op de grond ligt te slapen, of Henriette Handig; de nieuwste, ietwat onhandige, medewerkster van 2B-Home?.

Catering
2B-Home beschikt over een eigen keuken waar alle gerechten dagvers bereidt worden met kwalitatief hoogwaardige producten. Passend bij het thema van uw feest maken wij een heerlijk buffet of diner voor u klaar. Wilt u met elkaar genieten van een Walking diner? Ook dat is geen probleem bij 2B-Home Party Centre te Zoetermeer.

Mix van voorzieningen
Vele voorzieningen en faciliteiten maken 2B-Home Party -& Business Centre zeer aantrekkelijk voor u en uw gasten.
Uitstekende horeca voorzieningen, sfeervolle zalen, flexibel, gastvrij en gastgericht personeel. Perfect bereikbaar met auto of openbaar vervoer en toch rustig in een prachtig park gelegen.
Mede door deze mix van factoren maakt 2B-Home Party & Business Centre een ideale locatie. Bovendien is 2B-Home genomineerd voor de ondernemersprijs Haaglanden 2011 vanwege deze mooie combi van diverse factoren. Vergeet daarbij zeker het gratis parkeren voor de deur niet!

Aarzel dus niet en informeer naar de beschikbaarheid via info@2b-home.nl. Neem ook eens een kijkje op www.2b-home.nl!
 


2B-Home Party & Business Centre

2B-Home Party & Business Centre

 

 

Evenementenbureau De Ceremoniemeester B.V. - Amsterdam, Eindhoven, Rotterdam, Utrecht en Zwolle


Uw originele bedrijfsfeest laat u organiseren door Evenementenbureau De Ceremoniemeester (lid CLC-VECTA). Wij zijn een landelijk en onafhankelijk werkend bureau, dat zich richt op de totale organisatie van bedrijfsfeesten. Onze vier kernwaarden zijn: persoonlijk, creatief, betrouwbaar en onafhankelijk. Deze vormen een solide basis om van uw bedrijfsfeest een geslaagd geheel te maken binnen uw budget.

UW MAATWERK FEEST
U geeft globaal aan wat uw wensen en eisen zijn en wij creëren uw evenement geheel conform uw verwachtingspatroon. Dit is wat wij meestal doen en waarin wij ons ook succesvol onderscheiden, ervaar het zelf en nodig ons uit voor een vrijblijvend gesprek.

FEEST IN UW EIGEN LOCATIE
Wij verbouwen uw hal, loods, bedrijfsrestaurant, parkeergarage of fabriek om tot een super feestlocatie, dat is pas origineel en onverwacht eventueel in combinatie met tenten.

DE KLASSIEKE THEMA’S
Tropical, seventies/eighties/nineties party, VIP night, Las vegas night, maffia/casino, après ski, wereldfeest in diverse themazalen, zapfeest, het buitenfestival.

CRISIS? DE CRISIS VOORBIJ!
Sobere ontvangst met “fout” bandje en drankje in plastic bekers, vervolgens een waanzinning feest, met recht “de crisis voorbij”

Referenties:
ANWB: Kick-off, personeelsfeest, wij zijn preferred supplier.
Timing Uitzendteam: Alle bedrijfs- en of themafeesten sinds 1998.
100 jaar Ter Steege bouw uit Rijssen: relatie- en familiedag 500 en 2.000 personen.
Complete ombouw van bedrijfshal en buitenterrein.
100 Jaar “IN Groningen”: 5.000 personen verdeeld in diverse partytenten op een groot evenemententerrein met voor elk wat wils zowel op entertainment als culinair gebied.
Intergas Coevorden: opening eigen pand, openingsfeest, relatiedag en medewerkersdag 2 x ruim 1.000 personen.
ING Bank: sinds 2010 verzorgen wij per jaar ongeveer 100 relatie-avonden voor de ING van Maastricht tot Den Helder en van Middelburg tot Enschede. Wij zijn preferred supplier.

Kijk voor meer informatie op www.ceremoniemeester.com of voor themafeesten op www.uwfeest.nl.

De Ceremoniemeester

Hoofdkantoor
De Ceremoniemeester
W. Arntszlaan 115A
3734 EE Den Dolder (Utr.)
Tel. : 030 - 691 9999
www.ceremoniemeester.com


De Ceremoniemeester

De Ceremoniemeester

 

 

Ballonhangers - opening, jubileum, versier uw zaak of winkel op de makkelijke manier!


Dit is dé oplossing voor een oud probleem. U heeft geen touw, draad of plakband meer nodig om de ballonnen aan elkaar vast te maken! Een revolutionaire manier om ballonnen op te hangen voor alle gelegenheden. Het is eenvoudig en snel en u creëert een prachtig display. Het ophangen van ballonnen is vaak een tijdrovend, onhandig en frustrerend proces. Maar niet langer...

Aan een troshanger kunt u 8 ballonnen hangen en aan een hoekhanger 3 ballonnen.

De ballonhangers kunnen in elke gewenste combinatie geleverd worden.

• Troshanger (voor 8 ballonnen) Prijs : EUR 1,76 per stuk
• Hoekhanger (voor 3 ballonnen) Prijs : EUR 1,15 per stuk

• 10 Troshangers Prijs : EUR 12,38
• 10 Hoekhangers Prijs : EUR 8,05

Bovengenoemde prijzen zijn incl. btw en verzendkosten

De ballonhangers zijn herbruikbaar.

Tel. 030 - 670 06 19

info@ballonhangers.nl

www.ballonhangers.nl
 


Ballonnen ophangen

 


©
www.bedrijfsfeest-bedrijfsuitje.nl